Význam korporátní klientely v Hotelu Horizont v Peci pod Sněžkou – Bc. Aleš Toth
Bc. Aleš Toth
Master's thesis
Význam korporátní klientely v Hotelu Horizont v Peci pod Sněžkou
Importance of corporate clients at the Horizont hotel in the town of Pec pod Sněžkou
Anotácia:
„Význam korporátní klientely v Hotelu Horizont v Peci pod Sněžkou“ se věnuje systematické práci s korporátní klientelou, která má nemalý vliv na obsazenost a ekonomiku hotelu Horizont. Téma korporátní klientely je stále aktuální a dobré uchopení problematiky akvizic a práce s kontakty může vést k nárůstu obsazenosti a tržeb jakéhokoliv hotelu. V období tří let jsem na Hotelu Horizont zaznamenal nárůst …viacAbstract:
„Importance of corporate clients in Hotel Horizont in the town of Pec pod Sněžkou“ deals with systematic work with corporate clientele, which has considerable influence on occupancy and economy of Hotel Horizont. Corporate clients is still up-to-date and a good grasp of acquisitions and contacts can lead to an increase in occupancy and revenue for any hotel. During the three years, I saw an increase …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/uu4td/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Petr Studnička, PhD.
- Oponent: Ing. Josef Pátek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOTH, Aleš. \textit{Význam korporátní klientely v Hotelu Horizont v Peci pod Sněžkou}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/sqelx9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku
Karolína Kovářová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová