Analýza lidských zdrojů a firemní kultury – Jana Grossmannová
Jana Grossmannová
Bakalářská práce
Analýza lidských zdrojů a firemní kultury
The Analysis of Human Resources and Corporate Culture
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat analýzou lidských zdrojů a firemní kultury konkrétní organizace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy a definice např.co jsou to lidské zdroje, firemní kultura či marketingový výzkum, od kterých se budou odvíjet jednotlivé kapitoly s nimi související. V praktické části bude nejprve charakterizována společnost …víceAbstract:
Bachelor thesis will dea lwith the analysis of human resources and corporate culture of a particular organization. Thesisis dividend into theoretical and practical part. In the theoretical part will be defined the basic terms and definitions such as what are the human resources, corporate culture and marketing research, from which will depend on the individual charter related. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Grossmannová, Jana. Analýza lidských zdrojů a firemní kultury. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Adam Topinka -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Firemní kultura
Markéta Šťastná -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců daného podniku
Tereza Chovancová -
Firemní kultura a lidské zdroje v organizaci
Terezie Tomanová -
Firemní kultura a lidské zdroje v organizaci
Milan KRAMÁŘ