Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu – Bc. Zuzana Benešová
Bc. Zuzana Benešová
Master's thesis
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Intercultural Communication and Marketing with Peoples of the Far East
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem kultury Dálného východu a jejích odlišností od kultury evropské na komunikaci, marketing a průběh obchodního jednání. Je zaměřena na spolupráci s Čínou, Jižní Koreou a Japonskem. Analyzuje jejich prostředí z pohledu historických a etnických souvislostí, hospodářských vlivů, obchodního jednání a kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho. Opírá se o literární prameny …moreAbstract:
This thesis deals with the impact of the Far East culture and its differences from the European cultureon communication, marketing and process of business negotiation. It is focused on the cooperation with China, South Korea and Japan. It analyses surroundings of these countries regarding historical and ethnic context, economic influence, businessmeeting and Geert Hofstede´s cultural dimensions. It …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qscob/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Interkulturní komunikace v prostředí podnikání
Karolína Koudelková -
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.
Kristýna Brožová -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová