Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh – Bc. Roman Chroustovský
Bc. Roman Chroustovský
Bachelor's thesis
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Abstract:
Má bakalářská práce je zaměřena na propagaci nových výrobků společnosti Medipo Agras H. B., s r. o. a jejich zavádění na trh. Pod pojmem „propagace“ si představujeme marketingovou komunikaci, která je podrobněji rozebrána a vysvětlena v teoreticko-metodologické části za pomoci a použití odborné publikace. V aplikační části se zaměřím na aktuální marketingovou komunikaci naší společnosti a budu na ní …moreAbstract:
My bachelor thesis is focused on the promotion of new products from Medipo Agras H. B., Ltd. and their introduction to the market. The term "promotion" imagine the marketing communication, which is discussed in more detail and explained in the theoretical-methodological part for assistance and using professional publications . In application part I focus on current marketing communication of our company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/mfywm/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHROUSTOVSKÝ, Roman. \textit{Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/sqx2c1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova