Bc. Roman Chroustovský

Bachelor's thesis

Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Abstract:
Má bakalářská práce je zaměřena na propagaci nových výrobků společnosti Medipo Agras H. B., s r. o. a jejich zavádění na trh. Pod pojmem „propagace“ si představujeme marketingovou komunikaci, která je podrobněji rozebrána a vysvětlena v teoreticko-metodologické části za pomoci a použití odborné publikace. V aplikační části se zaměřím na aktuální marketingovou komunikaci naší společnosti a budu na ní …more
Abstract:
My bachelor thesis is focused on the promotion of new products from Medipo Agras H. B., Ltd. and their introduction to the market. The term "promotion" imagine the marketing communication, which is discussed in more detail and explained in the theoretical-methodological part for assistance and using professional publications . In application part I focus on current marketing communication of our company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management