Ing. Jan Králík

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.

Communication as a key activity and tool of relationship development. Communication methods and pursued goals. Research of connection communication-product-competitive advantage-differentiation-relationship
Abstract:
Práce charakterizuje komunikaci jako základní aktivitu v oblasti B2B. Důraz je kladen obzvláště na vhodnou formu a obsah komunikace s ohledem na sledovaný cíl. Podrobně jsou charakterizovány způsoby komunikace při navázání a budování vztahu s klientem, komunikace jako zdroj informací pro inovaci produktu nebo vývoj nového produktu a komunikace jako možná bariéra vstupu konkurence. Důraz je kladen na …more
Abstract:
This these characterize a communication as a basic activity in B2B sector. The accent is particularly put at the right form and subject of communication with the respect to pursuing goal. To details are charakterized ways of the communication at the begining and rising of customer relationship, communication as a resource of the informacitons for the inovation of product or developing of new product …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Markéta Jansová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní