Komunikační strategie společnosti Unreal Visual – BcA. Ondřej Repatý
BcA. Ondřej Repatý
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Communication Strategy of Unreal Visual Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem prakticky aplikovatelné komunikační strategie společnosti Unreal Visual působící v odvětví audiovizuálních produkcí. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů: B2B marketing, strategický marketing, marketing služeb, marketingový výzkum a komunikační strategie. V praktické části představujeme společnost Unreal Visual, analyzujeme současný stav komunikace, interpretujeme …víceAbstract:
The thesis deals with a draft of a practically applicable communication strategy of Unreal Visual operating in the field of audio-visual productions. The theoretical part focuses on defining the following terms: B2B marketing, strategic marketing, service marketing, marketing research and communication strategies. In the practical part, we present Unreal Visual, analyse the current state of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Repatý, Ondřej. Komunikační strategie společnosti Unreal Visual. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Darya Shobonova -
Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře
Martina Peštová -
Analýza marketingové komunikace video podcastu
Barbora Dokulilová -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová