Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu – Bc. Peter Zalibera
Bc. Peter Zalibera
Bachelor's thesis
Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu
Marketing of financial institutions credit cards through the internet
Abstract:
The aim of this Bachelor Thesis is to outline and explain the marketing communication problems of credit cards of financial institutions by using the Internet and its services. This Thesis is divided into four chapters, a preface and conclusion. The first chapter is used for the introduction of this problem; there are key words defined; as well as different types of credit cards and their history; …viacAbstract:
Cieľom mojej bakalárskej práce je priblížiť problematiku marketingovej komunikácie kreditných kariet finančných inštitúcií pomocou Internetu a jeho služieb. Práca je rozdelená do 4 kapitol, úvodu a záveru. V prvej kapitole sa venujem úvodu do problematiky: objasneniu základných pojmov, deleniu a histórie kreditných kariet, Internetu, jeho najznámejším službám ako aj základným formám internetovej reklamy …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lwn0c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedúci: Ján Stareček
- Oponent: Doc.Ing. Mária Klimiková, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZALIBERA, Peter. \textit{Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu}. Online. Bakalárska práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Banking Institute/College of Banking SK. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/sruga5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Crisis management in financial institutions.
Agnaey Manappully Vijay