Tvorba podnikatelského plánu na vybudování lezecké boulderingové stěny – Mgr. Štefan Bednár
Mgr. Štefan Bednár
Master's thesis
Tvorba podnikatelského plánu na vybudování lezecké boulderingové stěny
Creation of business plan to build up climbing bouldering wall
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to create a business plan for building a modern climbing center in the city of Poprad and to verify the feasibility and economical sustainability of this plan using analyzes. Thesis has theoretical and empirical character. In the theoretical part is created a summary of information for making the business plans, their structure and content. The practical part …moreAbstract:
Cílem této práce je vytvoření podnikatelského plánu na vybudování moderního lezeckého centra ve městě Poprad, ověření proveditelnosti a ekonomické udržitelnosti tohoto plánu pomocí analýz. Práce je teoreticko-empirického charakteru. V teoretické části je vypracován souhrn poznatků na téma tvorby podnikatelských plánů, jejich struktury a obsahu. Praktická část je zaměřena na vytvoření konkrétního podnikatelského …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cr151/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Reader: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Business plan based on a multiple scenario analysis
Margarita Pasazhennikova