Modernizace, správa a rozvoj webové služby Mamky testují weby – Bc. Michal Prouza
Bc. Michal Prouza
Diplomová práce
Modernizace, správa a rozvoj webové služby Mamky testují weby
Modernization, administration and development of the web service Moms test websites
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě získaných dat z předchozích let navrhnout, realizovat a řídit modernizaci online službě Mamky testují weby. Služba se zabývá nahráváním videí zákaznických stránek testery (v tomto případě maminkami na rodičovské dovolené), a to za účelem odhalit možné chyby a zlepšit tak uživatelskou použitelnost.V teoretické části jsou definovány marketingové nástroje pro tvorbu …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to design, implement and manage the modernization of the online service Mothers Test Websites, based on the data collected in previous years. The service deals with the uploading of customer website videos by testers (in this case, mums on parental leave), in order to detect potential bugs and thus improve user usability.The theoretical part defines marketing tools for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh mobilní aplikace zaměřené na cestování a její propagace
Pavlína Lukešová -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022