Effective use of Digital Tools and Applications in ELT Classroom – Markéta HEISIG OSTÁRKOVÁ, DiS.
Markéta HEISIG OSTÁRKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Effective use of Digital Tools and Applications in ELT Classroom
Effective use of digital tools and applications in ELT classroom
Abstract:
Přehledová bakalářská práce pojednává o výhodách a nevýhodách digitálních nástrojů a aplikací a zkoumá jejich využití ve výuce anglického jazyka. První část se zabývá obecným popisem těchto nástrojů a klíčovými dokumenty digitálního vzdělávání. Druhá kapitola popisuje role a kompetence učitelů, které ovlivňují využívání digitálních technologií. Třetí část se podrobně zabývá konkrétními digitálními …viacAbstract:
The bachelor thesis discusses the advantages and disadvantages of digital tools and applications and explores their use in ELT classrooms. The first part deals with a general description of these tools and the key documents for digital education. The second section describes the roles and competences of teachers that influence the use of digital technologies. The third section looks in detail at specific …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Charvátová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEISIG OSTÁRKOVÁ, Markéta. Effective use of Digital Tools and Applications in ELT Classroom. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
English: teaching focus / English: teaching focus
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie v životě studentů Univerzity třetího věku Masarykovy univerzity
Adéla Zajíčková -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Vnímání moci vysokoškolských učitelů jejich studenty
Lucie Hodesová -
Vnímání distanční formy výuky studenty středních škol v době koronavirové krize
Kristýna Vajdíková -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Vliv mentálního tréninku na psychické dovednosti v profesionálním sportu a aplikace výsledků výzkumu do tělesné výchovy
Ondřej MUROŇ -
Influence of Game Application Usage on Spatial Skills by Preschool Children
Simona Pekárková -
Metody rozvoje učitelské a žákovské kreativity ve vyučování českému jazyku na gymnáziu - se zaměřením na komunikativní dovednosti. Tvůrčí aplikace diachronního přístupu k jazyku
Andrea KÖNIGSMARKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva