Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Andrea Pollaková
Bc. Andrea Pollaková
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Anotace:
Předkládaná diplomová práce „Komunikační strategie vybraného podniku“ si klade za cíl analyzovat současný komunikační mix konkrétního podniku a následně navrhnout komunikační strategii novou. V teoretické části práce je věnována pozornost základním charakteristikám marketingové komunikace, komunikačního procesu a postupu při tvorbě komunikační strategie. Praktická část pak aplikuje získané poznatky …víceAbstract:
The thesis “Communication strategy of the chosen company” aims to analyze a current communication mix of the concrete company and consequently propose a new communication strategy. The theoretical part pays attention to the essential characteristics of marketing communication, communication process and to the procedure for the creation of a communication strategy. The practical part applies the acquired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t6mh2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová