Analýza public relations Schwan Cosmetics CR, s.r.o. – Bc. Zlata Marková
Bc. Zlata Marková
Bakalářská práce
Analýza public relations Schwan Cosmetics CR, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou public relations společnosti Schwan Cosmetics CR, s.r.o. zabývající se výrobou dekorativní kosmetiky. První část práce je věnována teoretickému vysvětlení základních pojmů public relations, který je jedním z nástrojů komunikačního mixu. V aplikační části jsou následně zmiňované pojmy popisovány na zvolené firmě, která je zde také charakterizována. Podklady pro analýzu …víceAbstract:
This thesis analyzes the public relations Schwan Cosmetics CR, Inc. engaged in the production of decorative cosmetics. The first part is devoted to theoretical explanations of basic concepts of public relations, which is one of the tools of communication mix. The application is then referred to the terms described in the selected company, which is also characterized. Data for analysis were obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ljar0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2011
- Vedoucí: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Pavla Nováková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring tenisových turnajů
Klára Brokešová -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Darování a sponzoring
Karel Beránek -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie
Libor Sojka -
Sponzoring hotelů směrem k nestátním neziskovým organizacím – případové studie
Adriana Černá