Analýza public relations Schwan Cosmetics CR, s.r.o. – Bc. Zlata Marková
Bc. Zlata Marková
Bachelor's thesis
Analýza public relations Schwan Cosmetics CR, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou public relations společnosti Schwan Cosmetics CR, s.r.o. zabývající se výrobou dekorativní kosmetiky. První část práce je věnována teoretickému vysvětlení základních pojmů public relations, který je jedním z nástrojů komunikačního mixu. V aplikační části jsou následně zmiňované pojmy popisovány na zvolené firmě, která je zde také charakterizována. Podklady pro analýzu …moreAbstract:
This thesis analyzes the public relations Schwan Cosmetics CR, Inc. engaged in the production of decorative cosmetics. The first part is devoted to theoretical explanations of basic concepts of public relations, which is one of the tools of communication mix. The application is then referred to the terms described in the selected company, which is also characterized. Data for analysis were obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ljar0/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 2. 2011
- Supervisor: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Zlata. \textit{Analýza public relations Schwan Cosmetics CR, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/st0b4u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Pavla Nováková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring tenisových turnajů
Klára Brokešová -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie
Libor Sojka -
Sponzoring hotelů směrem k nestátním neziskovým organizacím – případové studie
Adriana Černá -
Darování a sponzoring
Karel Beránek