Využití prvků tanečně pohybové terapie u předškolních dětí s vadami sluchu – Bc. Eva Rýcová
Bc. Eva Rýcová
Bachelor's thesis
Využití prvků tanečně pohybové terapie u předškolních dětí s vadami sluchu
The elements of dance - movement therapy and a child with hearing impairment in preschool age
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je využití prvků tanečně pohybové terapie v rámci předškolního vzdělávání dětí s vadami sluchu. Jejím cílem je nejen mapování možností využití těchto prvků, ale také její účinky v rámci cílové skupiny a nalezení vhodných aktivit vedoucích ke zklidnění a lepší koncentraci dětí s vadami sluchu. Analýza schopnosti plnění pohybových aktivit dětmi s vadami sluchu byla uskutečněna …viacAbstract:
The Bachelor thesis engages in the application of dance movement therapy components in the ambit of preschool education of hearing impaired children. The aim is to conduct a survey not only of the application, but also of the effect on target group, to address applicable activities for calming down and improving the children’s concentration. The analysis of their capabilities to fulfil required activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sjeim/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Multimodal MRI techniques and their use in the study of normal and pathological aging
Alžběta Šejnoha Minsterová -
Pohybová terapie u dítěte s Primrose syndrome
Kristýna ŠEBKOVÁ -
Taneční a pohybová terapie a její využití při práci s dětmi s mentálním postižením
Michala Patakiová -
Využití tanečně-pohybové terapie v hodinách tělesné výchovy na prvním stupni základních škol
Eva Pumprlová -
Hudebně- pohybová terapie u dětí s kombinovanými vadami v předškolním věku
Michaela KŘÍŽKOVÁ -
Pohybová terapie u zrakově jinak disponovaného jedince
Adéla KOUDELKOVÁ