Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a. s. – Bc. Dijana LAMBREVOVÁ
Bc. Dijana LAMBREVOVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a. s.
Competition analysis of M&M Reality Holding, a. s. company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a. s. (dále jen M&M Reality) a její následné vyhodnocení. Firma M&M Reality, i přesto, že je na realitním trhu poměrně krátkou dobu, si zakládá na dobrém jménu, profesionalitě, serióznosti a důvěryhodnosti. Tato společnost se snaží konkurenci nebrat v úvahu, a tak je pro mě výzvou zhodnotit konkurenční …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is the competition analysis of M&M Reality Holding, a. s. company (in the following text just M&M Reality) and evaluation of it. M&M Reality company, in spite of quite short time in property market, pride on goodwill, professionalism, seriousness and trustworthiness. This company don´t want to take a competition as a important point of business and so it is for me …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10376
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAMBREVOVÁ, Dijana. Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a. s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák