Nástroje marketingovej komunikácie a ich využitie vo vybranom podniku – Bc. Stanislav Dutko
Bc. Stanislav Dutko
Diplomová práce
Nástroje marketingovej komunikácie a ich využitie vo vybranom podniku
Marketing communication tools and their use in selected enterprises
Abstract:
ANNOTATION DUTKO Stanislav: marketing communication tools and their application in a selected enterprise. (Thesis) - Bank Institute / College in Liptovský Mikuláš. Study program: Finance, Specialization: Financial transactions – Head of the diploma thesis: doc. Ing. Ceniga Pavel, PhD. - Qualification level: Ing. (Engineer). - Liptovský Mikuláš, 2011. The main objective of this thesis is to evaluate …víceAbstract:
ANOTÁCIA DUTKO Stanislav : Nástroje marketingovej komunikácie a ich využitie vo vybranom podniku. (Diplomová práca) – Bankoví inštitút vysoká škola Praha v Liptovskom Mikuláši. Študijný program: Financie, študijný odbor: Finanční obchody, - Vedúci : doc. Ing. Ceniga Pavel, PhD., - Stupeň odbornej kvalifikácie: Ing. (inžinier). – Liptovský Mikuláš, 2011. Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je zhodnotiť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tzs69/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity vedúce k úspechu organizácie v oblasti služieb
Filip Turlík -
Komunikačná politika ako nástroj predaja a získavania konkurenčnej výhody vo vybranej banke
Miroslav Čopko -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment