Komunikační politika počítačové firmy SerTel s. r. o. – Pavel RANÍK
Pavel RANÍK
Bakalářská práce
Komunikační politika počítačové firmy SerTel s. r. o.
The communications policy of IT company SerTel
Anotace:
Cílem bakalářské práce je najít nástroje v oblasti komunikační politiky, kterými společnost získá více zákazníků. Práce zkoumá, jaké vhodné komunikační marketingové nástroje zvolit pro řešení nedostatečného počtu zákazníků společnosti Sertel s.r.o. Společnost chce zvýšit počet zákazníků, rozšířit své služby a povědomí o sobě. Problém s komunikační politikou bude zjištěn pomocí průzkumu, tedy dotazníkového …víceAbstract:
The objective of the thesis is to find tools in the field of communication policy for a company to reach more customers. The study explores what are suitable communication marketing instruments to resolve unsatisfactory number of customers of Sertel Ltd. The company wants to increase the number of customers, expand its services and public awareness. The problem of communication policy is the subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RANÍK, Pavel. \textit{Komunikační politika počítačové firmy SerTel s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/sttx65/.
Jak správně citovat práci
RANÍK, Pavel. Komunikační politika počítačové firmy SerTel s. r. o.. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková