Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje? – Bc. Vendula MALOCHOVÁ
Bc. Vendula MALOCHOVÁ
Bachelor's thesis
Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?
Loyalty program - effective sales promotion tool?
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma Věrnostní programy {--} efektivní nástroj podpory prodeje? se zabývá pohledem na věrnostní programy jako nástroj komunikace používaný k posílení loajality zákazníků vůči značkám. Cílem je zjistit, zda je opravdu efektivní a zda zákazníci, kteří se stávají členy takových věrnostních programů, jsou opravdu loajální nebo je pro ně členství pouhou zábavou či dokonce o svém …moreAbstract:
This bachelor project "Loyalty programs {--} an effective sales promotion tool?" analyzes the use of loyalty programs as a tool of communication used for strengthening customers{\crq} loyalty toward brands. The aim of the project is to determine how effective these programs really are, and if customers who are members of these loyalty programs are actually loyal, or if they are members just for entertainment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10671
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALOCHOVÁ, Vendula. \textit{Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/su2w0h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALOCHOVÁ, Vendula. Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Dagmar Grauová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Efektivita věrnostních programů na příkladu konkrétní firmy
David Průša -
Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.
Markéta Březíková -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Analýza věrnostního programu letecké společnosti ČSA
Hana Hasalová -
Data mining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů
Jakub Hořák -
Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti
Marie Kopolovičová