Experimental Study Identifying Gender Effect of Influencers on Product Placement on Instagram – Veronika Šachová
Veronika Šachová
Master's thesis
Experimental Study Identifying Gender Effect of Influencers on Product Placement on Instagram
Experimental Study Identifying Gender Effect of Influencers in Product Placement on Instagram
Anotácia:
Experimentální studie odhalující vliv různých pohlaví influencerů na efektivnost reklamy v product placementu. Celkový vzorek je 326 respondentů ze skupiny mezinárodních mileniálů. Výsledky ukazují, že muž vyvolává vyšší perceived source credibility a attitude towards the ad.Abstract:
This study provides an overview of literature connected to a problem of product placement, social media influencers, gender, and emotional and rational appeals. The research is conducted via online experiment, assessing the differences in effect of endorsers´ gender in product placement on social media. Respondents are international millennials evaluating fictional Instagram posts promoting a makeup …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Michal Šimůnek
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76014
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
Petr Pelc -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Product placement v kontextu nových médií
Lukáš Havran -
Produkt placement v seriálové tvorbě
Jan Kohoutek -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková