Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy – Bc. Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ
Bc. Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ
Diplomová práce
Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy
Individual education plan as an effective support instrument for integratated pupils in elementary school
Anotace:
Cílem této práce je zodpovědět, zda IVP je efektivní nástroj integrovaného žáka s mentálním postižením na 1. stupni běžné ZŠ. V práci jsou charakterizováni žáci s mentálním postižením, ale také bez postižení. Dále se zabýváme otázkami integrace žáků s individuálním vzdělávacím plánem, vše v souladu s platnou legislativou. Pro potvrzení stanoveného cíle jsme si vybraly tři výzkumné metody - rozhovor …víceAbstract:
The aim of this thesis is to answer, whether Individual education plan is an effective tool of integrated pupil with mental disability in 1st grade of regular elementary school. In this thesis are described pupils with mental disability and normal pupils as well. Then we are deal with a questions of integration of pupils with individual education plan. Everything consistent with valid legislation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015
Zveřejnit od: 11. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Helena Mravcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPANÍKOVÁ, Marcela. \textit{Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/suyu42/.
Jak správně citovat práci
ŠTĚPANÍKOVÁ, Marcela. Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná