Bc. Gabriela Hastíková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.

Analysis of Marketing Communication of a Business Moje Dílna z.s. in Online Environment.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace podniku Moje Dílna v online prostředí. Předmětem zkoumání je pomocí analýzy stanovit výši efektivity marketingové komunikace na sociálních sítích a webových stránkách podniku. Identifikovat silné a slabé stránky spolu s hrozbami a příležitostmi pomocí SWOT analýzy. Porovnat podnik s konkurenčním podnikem ve standartním i krizovém režimu. Cílem …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with an analysis of marketing communication in online environment of the business Moje Dílna. Its aim is to ascertain the level of effectivity of marketing communication on social media and website of the business. It uses SWOT analysis to identify its strengths, weaknesses, threats and opportunities. The business is compared to its competition in both usual and crisis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta