Bc. Gabriela Hastíková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.

Analysis of Marketing Communication of a Business Moje Dílna z.s. in Online Environment.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace podniku Moje Dílna v online prostředí. Předmětem zkoumání je pomocí analýzy stanovit výši efektivity marketingové komunikace na sociálních sítích a webových stránkách podniku. Identifikovat silné a slabé stránky spolu s hrozbami a příležitostmi pomocí SWOT analýzy. Porovnat podnik s konkurenčním podnikem ve standartním i krizovém režimu. Cílem …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with an analysis of marketing communication in online environment of the business Moje Dílna. Its aim is to ascertain the level of effectivity of marketing communication on social media and website of the business. It uses SWOT analysis to identify its strengths, weaknesses, threats and opportunities. The business is compared to its competition in both usual and crisis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
  • Reader: PhDr. Dagmar Koudelková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta