Komunikační strategie firmy RentFun s.r.o. – Bc. Roman Reshetnikov
Bc. Roman Reshetnikov
Master's thesis
Komunikační strategie firmy RentFun s.r.o.
Communication Strategy of RentFun s.r.o.
Abstract:
Svět zábavy dnes nabízí stále nové možnosti, jak trávit čas. RentFun je malá společnost, která nabizí v pronajem s dodavkou simulátory virtuální reality a různé hry s rozšířenou realitou pro volnočasové aktivity s přáteli, kolegy, na narozeniny a oslavy. Ambiciózní plány společnosti mě inspirovaly k tomu, abych pomohl s jejím rozvojem a vypracoval komunikační strategii, která by společnost dovedla …moreAbstract:
The world of entertainment today offers ever new ways to spend time. Rentfun is a small company that offers rental and delivery of virtual reality simulators and various augmented reality games for leisure activities with friends, colleagues, birthdays and parties. The company's ambitious plans inspired me to help with its development and develop a communication strategy to take the company to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Reshetnikov, Roman. Komunikační strategie firmy RentFun s.r.o.. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Policejní vyjednávání jako specifická forma komunikace
Martina JANDÍKOVÁ -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Využití netradičních forem komunikace v tradičních médiích (Ambient Media)
Olga Khvan -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Specializovaná sociální síť Primát jako forma podpory e-learningu
Eva Šebestíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova