Komunikační strategie firmy RentFun s.r.o. – Bc. Roman Reshetnikov
Bc. Roman Reshetnikov
Master's thesis
Komunikační strategie firmy RentFun s.r.o.
Communication Strategy of RentFun s.r.o.
Anotácia:
Svět zábavy dnes nabízí stále nové možnosti, jak trávit čas. RentFun je malá společnost, která nabizí v pronajem s dodavkou simulátory virtuální reality a různé hry s rozšířenou realitou pro volnočasové aktivity s přáteli, kolegy, na narozeniny a oslavy. Ambiciózní plány společnosti mě inspirovaly k tomu, abych pomohl s jejím rozvojem a vypracoval komunikační strategii, která by společnost dovedla …viacAbstract:
The world of entertainment today offers ever new ways to spend time. Rentfun is a small company that offers rental and delivery of virtual reality simulators and various augmented reality games for leisure activities with friends, colleagues, birthdays and parties. The company's ambitious plans inspired me to help with its development and develop a communication strategy to take the company to the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Reshetnikov, Roman. Komunikační strategie firmy RentFun s.r.o.. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Policejní vyjednávání jako specifická forma komunikace
Martina JANDÍKOVÁ -
Specializovaná sociální síť Primát jako forma podpory e-learningu
Eva Šebestíková -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví - analýza kampaně "Nekrmte bankéře"
Tomáš VYŠOHLÍD -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova