Marketingová komunikace Českého svazu juda – Marek ŠVESTKA
Marek ŠVESTKA
Diplomová práce
Marketingová komunikace Českého svazu juda
Marketing communication Czech judo federation
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na hodnocení marketingové komunikace Českého svazu juda. V dnešní době je sportovní marketing rostoucím trendem, který přispívá k rozvoji sportovních organizací, ať už prostřednictvím náboru nových členů nebo získání finančních prostředků pro svou činnost. Práce využívá data z provedené situační analýzy dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Na základě výsledků z těchto …víceAbstract:
This thesis focuses on the evaluation of the marketing communication of the Czech Judo Federation. Nowadays, sports marketing is a growing trend that contributes to the development of sports organizations, either through recruiting new members or raising funds for their activities. The work uses data from the performed situational analysis, questionnaire survey and SWOT analysis. On the basis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVESTKA, Marek. Marketingová komunikace Českého svazu juda . Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport - Rekreologie / Tělesná výchova a sport - Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze
Název
Vložil
Vloženo
Práva