Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích – Bc. Tomáš Pakhoffer
Bc. Tomáš Pakhoffer
Diplomová práce
Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích
Social media publishing strategy of university libraries
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací univerzitních knihoven na sociálních sítích směrem ke svým cílovým skupinám. V práci je stručně zahrnuta teo-rie k marketingové komunikaci na sociálních sítích se zaměřením na akademické kni-hovny, využití různých platforem a způsobů. Klíčová je analýza publikační strategie vybraných univerzitních knihoven s cílem hledání nejlepších příkladů a doporučeníAbstract:
The diploma thesis is about marketing communication of university libraries on social networks towards their target groups. The thesis briefly discusses the theory of social media marketing communication with a focus on academic libraries, using different platforms and methods. An analysis of the publishing strategies of selected university libraries is key in order to find the best examples and recommendations …víceKlíčová slova
sociální sítě sociální média nástroje sociálních médií Facebook Instagram X TikTok Youtube LinkedIn Spotify funkce algoritmus digitální marketing marketing sociálních médií nástroje digitálního marketingu social networks social media social media tools features algorithm digital marketing social media marketing digital marketing tools
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/gftxk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Kamil Matula, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Knihovnictví / Veřejné knihovny komunitního typu
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku
Anna Potůčková -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
Eva Jášková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová