Bc. Tomáš Pakhoffer

Diplomová práce

Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích

Social media publishing strategy of university libraries
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací univerzitních knihoven na sociálních sítích směrem ke svým cílovým skupinám. V práci je stručně zahrnuta teo-rie k marketingové komunikaci na sociálních sítích se zaměřením na akademické kni-hovny, využití různých platforem a způsobů. Klíčová je analýza publikační strategie vybraných univerzitních knihoven s cílem hledání nejlepších příkladů a doporučení
Abstract:
The diploma thesis is about marketing communication of university libraries on social networks towards their target groups. The thesis briefly discusses the theory of social media marketing communication with a focus on academic libraries, using different platforms and methods. An analysis of the publishing strategies of selected university libraries is key in order to find the best examples and recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/gftxk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 8. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Kamil Matula, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Slezská univerzita v Opavě

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Magisterský studijní program / obor:
Knihovnictví / Veřejné knihovny komunitního typu