Aneta Hanousková

Bakalářská práce

Interní komunikace ve firmě

Internal communication in a firm
Anotace:
Cílem teoretické části bakalářské práce je vymezení základních pojmů, jako je např. firemní kultura. Každá firma je charakteristická svojí vlastní firemní kultu-rou a zahrnuje soubory norem, vize a mise firmy, symboly, historky a tradice, které se ve firmě dodržují. Teoretická část popisuje jednotlivé typy firemních kultur, mezi něž spadá mocenská kultura, funkční kultura a osobní kultura. Čtenář se …více
Abstract:
The aim of the theoretical part of the bachelor thesis is to define basic terms such as corporate culture. Each company is characterized by its own corporate culture and includes a set of norms, the company's vision and mission, symbols, stories and traditions that are followed within the company. The theoretical part de-scribes the different types of corporate cultures, which include power culture …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
  • Oponent: Martina Miškelová, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání