Radoslav Vybíral
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníka
Customer satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb. Hlavním cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům a rešerši tohoto tématu. Následující metodická část se věnuje metodám a způsobům sběru dat potřebným k praktické části práce. V praktické části jsou vyhodnocena a analyzována získaná data. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with customer satisfaction with the quality of provided services. The main purpose is to analyse customer satisfaction of a selected company. The theoretical part deals with basic concepts and review on this topic. The methodological part follows discussing the methods and procedure of data collection needed for the practical part of the work. In a practical part, the obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xsab7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Mühlbecková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků
Lucie Podškubková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová