Bc. Dominika Horňáková
Bachelor's thesis
Postoje české populace k reklamě
Attitudes of the Czech population to advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá postojem české populace k reklamě. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se zabývá teoretickým rozebráním problematiky, čili vysvětlením pojmů základy marketingu, marketingová komunikace, marketingový mix a reklama. Ve druhé, praktické části se zaměřuji na konkrétní problematiku postoje české populace. K základním bodům patří vytvoření specifické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with attitudes of czech population to advertising. Thesis is divided to tvo main parts. First teoretical part deals with teoretical analysis of issue, it means explplanation of the terminologie basics of marketing, marketing communication, marketing mix and advertising.In second, practical part I focused on specific issues of attitudes of czech population. The goal is creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lezi7/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova