Bc. Dominika Horňáková

Bachelor's thesis

Postoje české populace k reklamě

Attitudes of the Czech population to advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá postojem české populace k reklamě. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se zabývá teoretickým rozebráním problematiky, čili vysvětlením pojmů základy marketingu, marketingová komunikace, marketingový mix a reklama. Ve druhé, praktické části se zaměřuji na konkrétní problematiku postoje české populace. K základním bodům patří vytvoření specifické …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with attitudes of czech population to advertising. Thesis is divided to tvo main parts. First teoretical part deals with teoretical analysis of issue, it means explplanation of the terminologie basics of marketing, marketing communication, marketing mix and advertising.In second, practical part I focused on specific issues of attitudes of czech population. The goal is creating …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní