Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Kateřina KÖHLEROVÁ
Kateřina KÖHLEROVÁ
Bachelor's thesis
Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Mediated learning experience as a part of pedagogical intervention in education of students with special educational needs
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkušeností zprostředkovaného učení jako součástí pedagogické intervence žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část popisuje vzdělávání žáků se speciálními potřebami a pedagogickou intervencí. V další části nás blíže seznamuje se zprostředkovaným učením, které se svou charakteristikou liší od klasických forem učení. Zabývá se především interakcí dítěte a zprostředkující …moreAbstract:
The bachelor's Thesis deals with mediated learning experience as part of the pedagogical intervention of students with special educational needs. The theoretical part describes the education of students with special needs and pedagogical intervention. In the next part, he introduces us more closely to mediated learning, which differs in its characteristics from classical forms of learning. It mainly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Chlebcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KÖHLEROVÁ, Kateřina. \textit{Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2023. Available from: https://theses.cz/id/sxff1f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KÖHLEROVÁ, Kateřina. Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ