Hanna Chu

Bakalářská práce

Využití online marketingových nástrojů pro eshop Psí tlapka

The Use of Online Marketing Tools for Eshop Psí tlapka
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení e-shopu PsíTlapka.cz a doporučení pro jejich další rozvoj na základě provedených analýz. V teoretické části jsou popsány požadavky na provoz e-shopu z hlediska snadného přístupu pro návštěvníka. Dále je tato část věnována online marketingovým nástrojům, které jsou v dnešní době masivně využívány zejména internetovými obchody plánující zvýšit svoji návštěvnost …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is PsíTlapka.cz eshop evaluation and recommendation for their further development based on performed analysis. Theoretical part describes operating requirements for e-shop visitor comfort and online marketing tools, which are massively used by online eshops aiming to increase their visibility and profit. Analytical part analyses PT.cz eshop as a whole and as parts of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Aldar Tsybyktarov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70122

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management