Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu – Eva Neumanová
Eva Neumanová
Bachelor's thesis
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
The influence of the company's image suppliers on strengthening customer relationships in the B2B market
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. V první části práce je zpracována rešerše odborné literatury, zabývající se problematikou image firmy jako nástroje pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky, jejich význam pro firmu a následně je v teoretické rovině podrobně rozvedena image firmy jako …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the influence of the company's image suppliers on strengthening customer relationships in the B2B market. The first part is processing with professional literature search, dealing with issues of the company's image as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers, their importance for the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUMANOVÁ, Eva. \textit{Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2015. Available from: https://theses.cz/id/sxplf4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Neumanová, Eva. Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Vnímání firemní kultury ve vybrané společnosti
Štěpánka Hrubá -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Vnější působení firemní kultury
Petra Ostřížková -
Firemní kultura a spokojenost zaměstnanců
Ondřej Cieslar -
Soucit se sebou a self-efficacy v kontextu poruch příjmu potravy a body image
Alžběta VÁŇOVÁ -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Identita firmy - jeden z faktorů prosperity firmy
Pavla Šmídová -
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
Denisa Malá