Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu – Eva Neumanová
Eva Neumanová
Bakalářská práce
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
The influence of the company's image suppliers on strengthening customer relationships in the B2B market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. V první části práce je zpracována rešerše odborné literatury, zabývající se problematikou image firmy jako nástroje pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky, jejich význam pro firmu a následně je v teoretické rovině podrobně rozvedena image firmy jako …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the influence of the company's image suppliers on strengthening customer relationships in the B2B market. The first part is processing with professional literature search, dealing with issues of the company's image as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers, their importance for the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Neumanová, Eva. Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání firemní kultury ve vybrané společnosti
Štěpánka Hrubá -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Vnější působení firemní kultury
Petra Ostřížková -
Firemní kultura a spokojenost zaměstnanců
Ondřej Cieslar -
Soucit se sebou a self-efficacy v kontextu poruch příjmu potravy a body image
Alžběta VÁŇOVÁ -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Identita firmy - jeden z faktorů prosperity firmy
Pavla Šmídová -
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
Denisa Malá