Bc. Radek Taubmann
Master's thesis
Marketingový audit vybraného podniku
Marketing audit of the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá situací vybrané společnosti, která je vyhodnocena v rámci provedení marketingového auditu. V první části práce, jsou definována teoretická východiska s využitím dostupné literatury. Získané informace o principech marketingového auditu a analýzách, jsou použity ke zpracování praktické části této práce. Na základě analýz je zhodnocena společnost a jsou poskytnuté návrhy a doporučení …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the situation of a selected company, which is evaluated as part of a marketing audit. In the first part of the work, theoretical starting points are defined using the available literature. Information obtained on the principles of marketing audit and analyses, are used to process the practical part of this work. Based on the analyses, the company is evaluated, and suggestions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/uplyd/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2024
- Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Tereza Petránková -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Etický audit ve vybrané společnosti
René Podpinka -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec