Dobrin Dantchov Mitchev

Bakalářská práce

Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu

Music marketing strategy and promotion on the internet
Anotace:
Tato práce pojednává o marketingové strategii a propagaci hudebních umělců prostřednictvím internetu. Cílem práce je analyzovat a vymezit nejefektivnější nástroje marketingu na internetu využívané v hudebním průmyslu. V teoretické části je všeobecně vymezené fungování hudebního sektoru v minulosti a v dnešní digitální době. Práce také poukazuje na velký význam internetu pro úspěch hudebního umělce …více
Abstract:
This paper discusses the marketing strategy and promotion of music artists on the Internet. The aim is to analyze and determine the most effective digital marketing tools used in the music industry. The theoretical part explains how the music business functioned in the past and how it functions in today's digital age. The work also highlights the great importance of the Internet for the success of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Borislav Ivanov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42228

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod