Consumer Behaviour Analysis of Gen Y on Banking Market – Karel Kraus
Karel Kraus
Bakalářská práce
Consumer Behaviour Analysis of Gen Y on Banking Market
Consumer Behaviour Analysis of Gen Y on Banking Market
Anotace:
Tato práce se zabývá spotřebitelským chováním na bankovním trhu a to konkrétně v České republice a Spojeném Království. Ve větším detailu je přezkoumáno rozhodování spotřebitelů při výběru bank a s nimi spojených běžných účtů. Práce se zároveň snaží poukázat jak jednotlivé vnitřní a vnější faktory mohou ovlivnit rozhodování generace Y, jinými slovy, studentů a absolventů. Výsledky průzkumu naznačují …víceAbstract:
This dissertation examines consumer behaviour on banking market in two countries, the Czech Republic and the United Kingdom. In particular, the decision making of consumer when it comes to choosing current bank account is investigated. This study tries to prove how the internal and external factors might influence the different steps in the decision making process of Generation Y, in other words, students …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Comparison of Current Accounts in China in Accordance with FinTech
Yuxuan Wu -
Nástroj pro podporu rozhodování ve společnosti Deufol Česká Republika a.s.
Tomáš Kohoutek -
The Traditional and Modern Aspects of Spirit Making Process in the Czech Republic
Slánský Slánský -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
An Analysis of the Influence of the Macroeconomic Environment on Managerial Decision-Making in Practice
Jakub Tejkl