Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting – Bc. Antonín Zoubek
Bc. Antonín Zoubek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
CMKarting marketing communication campaign
Abstract:
Zoubek, Antonín. Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting Práce se zabývá moderní marketingovou komunikací v obecné rovině a následně na příkladu vybrané firmy – CMKarting. S rostoucí oblibou a používáním moderních technologií a sociálních sítí je třeba klást důraz na propojení s marketingem. Využitím těchto relativně nových nástrojů lze velmi snadno zefektivnit komunikaci s potenciálními i …moreAbstract:
Zoubek, Antonín. CMKarting Marketing communication campaign The thesis deals with modern marketing communication in theoretical approach and further on the practical example of the company CMKarting. Growing popularity and use of modern technologies and social media should put emphasis on connection with marketing. Communication with potential and current customers can be easily more effective by using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/vfsb8/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
SWOT analýza sociálneho podniku v gastronómii.
Veronika Belková -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer