Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting – Bc. Antonín Zoubek
Bc. Antonín Zoubek
Bakalářská práce
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
CMKarting marketing communication campaign
Anotace:
Zoubek, Antonín. Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting Práce se zabývá moderní marketingovou komunikací v obecné rovině a následně na příkladu vybrané firmy – CMKarting. S rostoucí oblibou a používáním moderních technologií a sociálních sítí je třeba klást důraz na propojení s marketingem. Využitím těchto relativně nových nástrojů lze velmi snadno zefektivnit komunikaci s potenciálními i …víceAbstract:
Zoubek, Antonín. CMKarting Marketing communication campaign The thesis deals with modern marketing communication in theoretical approach and further on the practical example of the company CMKarting. Growing popularity and use of modern technologies and social media should put emphasis on connection with marketing. Communication with potential and current customers can be easily more effective by using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/vfsb8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZOUBEK, Antonín. \textit{Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/syh08m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
SWOT analýza sociálneho podniku v gastronómii.
Veronika Belková -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer