Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Cao Khanh Nguyen
Cao Khanh Nguyen
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem značky Samsung na kupní chování spotřebitele na trhu s mobilními telefony. Jedním z cílů práce je také určit, jak si společnost Samsung vede na trhu s mobilními telefony a jaký je její positioning.V teoretické části práce je kladen důraz na nástroje marketingového mixu, vnímání spotřebitele z psychologického hlediska a faktory ovlivňující jeho rozhodování a teorie …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the influence of Samsung brand on consumer purchasing behavior in the mobile phone market. One of the goals of the work is also to determine how Samsung corporation is presented on the market with mobile phones and its positioning.The theoretical part of the thesis emphasis on the tools of marketing mix, consumer perception from the psychological point of view and …víceKlíčová slova
Marketingový mix Kupní chování spotřebitele Spotřebitel Značka Inovace Smartphone Cena
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Tej Vipul Gajjar -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Influence of Culture on the Purchasing Behaviour
Prachi Ravindrasinh Jhala -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková
Název
Vložil
Vloženo
Práva