Bc. Kristýna Svobodová

Master's thesis

Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi

Application of Modern Marketing Communication in Corporate Practise
Abstract:
Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci marketingového plánování a řízení podniku. Pro podnik je nezbytné, aby zvolil takovou strategii, kterou v praxi aplikuje k účinné komunikaci s trhem. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem práce navrhnutí inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku a zároveň naplnění hypotézy. V první části diplomové práce je …more
Abstract:
Marketing communication is an important element in marketing planning and business management. It is essential for an enterprise to choose a strategy that is applied in practice to communicate effectively with the market. The aim of the thesis is to propose innovative recommendations for improving the marketing communication of the company and at the same time to confirm the hypothesis. In the first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance