Propagace kulturních odlišností a výchova k toleranci-Rasismus – Mgr. Tomáš NEDVĚD
Mgr. Tomáš NEDVĚD
Diplomová práce
Propagace kulturních odlišností a výchova k toleranci-Rasismus
Cultural differences advertising and education to tolerance - Racism
Anotace:
Práce mapuje problematiku multikulturní společnosti a výchovy k toleranci, konkrétně problematiku rasismu obecně; ilustruje situaci v české společnosti. Dále analyzuje komunikační kampaně, které jsou nástrojem pro {\clqq}boj proti rasismu a netoleranci``. V závěru rozebírá problematické faktory úspěšnosti a navrhuje způsoby jejich eliminace. Práce je doplněna ukázkami konkrétních výstupů kampaní a …víceAbstract:
This work reflects multicultural society problem and questions of education to tolerance, specifically racism problem, according to situation of Czech society. It analyses social advertising campaigns as an engine for fight against racism and intolerance. There are references about problematic elements and ways how to eliminate them. These are enclosed at the end. Dissertation illustrates chosen outputs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEDVĚD, Tomáš. Propagace kulturních odlišností a výchova k toleranci-Rasismus. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační kampaně
Radim Vaďura -
Analýza komunikační kampaně
Mirko Tomášek -
Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce
Klára Odstrčilová -
Analýza komunikační kampaně
Peter Géc -
Analýza komunikační kampaně
Renáta Janáková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Marek Bezděk -
Analýza komunikační kampaně podniku
Nicholas Nazarčuk -
Analýza komunikační kampaně podniku
Tereza Nováková