Propagace kulturních odlišností a výchova k toleranci-Rasismus – Mgr. Tomáš NEDVĚD
Mgr. Tomáš NEDVĚD
Master's thesis
Propagace kulturních odlišností a výchova k toleranci-Rasismus
Cultural differences advertising and education to tolerance - Racism
Abstract:
Práce mapuje problematiku multikulturní společnosti a výchovy k toleranci, konkrétně problematiku rasismu obecně; ilustruje situaci v české společnosti. Dále analyzuje komunikační kampaně, které jsou nástrojem pro {\clqq}boj proti rasismu a netoleranci``. V závěru rozebírá problematické faktory úspěšnosti a navrhuje způsoby jejich eliminace. Práce je doplněna ukázkami konkrétních výstupů kampaní a …moreAbstract:
This work reflects multicultural society problem and questions of education to tolerance, specifically racism problem, according to situation of Czech society. It analyses social advertising campaigns as an engine for fight against racism and intolerance. There are references about problematic elements and ways how to eliminate them. These are enclosed at the end. Dissertation illustrates chosen outputs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4910
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEDVĚD, Tomáš. \textit{Propagace kulturních odlišností a výchova k toleranci-Rasismus}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/syw4z0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEDVĚD, Tomáš. Propagace kulturních odlišností a výchova k toleranci-Rasismus. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Analýza komunikační kampaně
Radim Vaďura -
Analýza komunikační kampaně
Mirko Tomášek -
Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce
Klára Odstrčilová -
Analýza komunikační kampaně
Peter Géc -
Analýza komunikační kampaně podniku
Marek Bezděk -
Analýza komunikační kampaně
Renáta Janáková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Nicholas Nazarčuk -
Analýza komunikační kampaně podniku
Tereza Nováková