Arina Dolenko

Diplomová práce

Social Media Marketing in Ukraine during wartime

Marketing na sociálních sítích na Ukrajině během válečného období
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit dopady války na marketing na sociálních sítích v kontextu Ukrajiny s cílem zvýšit efektivitu stávajících marketingových strategií sociálních médií a pomoci organizacím udržet si pevnou konkurenční pozici během krize. Teoretická část této práce vymezuje pojmy sociální sítě a marketing na sociálních sítích, zkoumá rozdíly mezi těmito definicemi a určuje jejich …více
Abstract:
This diploma thesis aims to determine the effects of the war on Social Media Marketing in the context of Ukraine, with the objective to enhance the effectiveness of existing social media marketing strategies and assist organizations in maintaining a formidable competitive position during the crisis. The theoretical part of this work defines concepts of social media and social media marketing, explores …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Michael Bahles

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94597