Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti – Jan Diehel
Jan Diehel
Diplomová práce
Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti
Analysing Public Relations Tools Used By Engineering Company
Anotace:
Tématem této diplomové práce byla analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti MSA, a.s. Hlavním cílem bylo zjistit do jaké míry jsou naplněny strategické cíle společnosti v oblasti public relations z roku 2007 v roce 2014. Sekundárními cíly byla analýza používaných nástrojů public relations, internetový mediální průzkum a analýza eventu. V práci je na začátku popsána teoretická problematika …víceAbstract:
The topic of this thesis was to analyze pulic relations tools used by engineering company MSA, a.s. The main objective was to determine how are fulfilled the strategic targets in public relations field from 2007 in 2014. Secondary objectives were the analysis of the used public relations tools, internet media research and an event analysis. The theoretical issues of public relations are included in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102040
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Eva Chlebišová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová