Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti – Jan Diehel
Jan Diehel
Master's thesis
Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti
Analysing Public Relations Tools Used By Engineering Company
Abstract:
Tématem této diplomové práce byla analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti MSA, a.s. Hlavním cílem bylo zjistit do jaké míry jsou naplněny strategické cíle společnosti v oblasti public relations z roku 2007 v roce 2014. Sekundárními cíly byla analýza používaných nástrojů public relations, internetový mediální průzkum a analýza eventu. V práci je na začátku popsána teoretická problematika …moreAbstract:
The topic of this thesis was to analyze pulic relations tools used by engineering company MSA, a.s. The main objective was to determine how are fulfilled the strategic targets in public relations field from 2007 in 2014. Secondary objectives were the analysis of the used public relations tools, internet media research and an event analysis. The theoretical issues of public relations are included in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102040
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Eva Chlebišová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová