Regulace reklamy ve vysílání veřejnoprávní a komerční televize v České republice – Michaela Kitová
Michaela Kitová
Bachelor's thesis
Regulace reklamy ve vysílání veřejnoprávní a komerční televize v České republice
Regulation of Advertising in Public and Commercial Television Broadcasting in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zjistit rozdíly v regulaci reklamy ve veřejnoprávní a komerční televizi. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy, jako jsou reklama, právní regulace reklamy a také rozhlasové a televizní vysílání. Dále je postupně analyzováno fungování jak veřejnoprávní, tak komerční televize. Zde je také objasněna regulace reklamy v každém médiu zvlášť. V praktické části jsou …viacAbstract:
The aim of the thesis is to determine the differences in the regulation of advertising in public and commercial television. In the theoretical part are defined basic concepts, such as advertising, legal regulation of advertising and broadcasting. It is also gradually analyzed the function of both public and commercial television. There is also explication the regulation of advertising in each medium …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedúci: Pavel Godický
- Oponent: Tomáš Bubela
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KITOVÁ, Michaela. \textit{Regulace reklamy ve vysílání veřejnoprávní a komerční televize v České republice}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/sznu3w/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Agenda-Setting v hlavní zpravodajské relaci České televize a ve vybraných soukromých televizních stanicích
Lucie DLOUHÁ -
Jazyková charakteristika projevu vybraných fotbalových komentátorů veřejnoprávní a komerční televize
Zbyněk Plocar -
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
Pavel Krumpár -
African American Stereotypes in Contemporary Television
Mateusz Ogrodnik -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Queer American Television: The Development of Lesbian Characters
Kateřina Hasalová -
Obraz českých státních svátků ve zpravodajství České televize a televize Prima
Marcela Matušková