Zhodnocení atraktivnosti kulturní památky pro rozvoj cestovního ruchu: případová studie zámku Děčín – Eliška Němečková
Eliška Němečková
Bakalářská práce
Zhodnocení atraktivnosti kulturní památky pro rozvoj cestovního ruchu: případová studie zámku Děčín
Attractiveness evaluation of cultural and historical monument for the development of tourism: the case study of Děčín castle
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit atraktivitu zámku Děčín a navrhnout aktivity, které by pomohly rozvoji objektu. Práce je koncipována jako případová studie zámku a podrobněji se zabývá marketingovým řízením. První část práce se věnuje obecně vymezení cestovního ruchu s důrazem na kulturně-historické objekty, jako jsou hrady a zámky. V druhé části práce jsou nastíněny základní východiska marketingu v oblasti …víceAbstract:
The aim of the following thesis is to evaluate attractiveness of Děčín castle and propose some activities that would help with development of the castle. The thesis is conceive as a case study of Děčín castle and detailed to marketing management. At the first part of thesis are defined general basics of tourism with the accent of cultural and historical building, such as castles. The second parts deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46842
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Jana Kouřilová
- Oponent: Šárka Prát
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46842
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová