Společenská odpovědnost firmy – Bc. Zuzana Beránková
Bc. Zuzana Beránková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firmy
Corporate Social Responsibility
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konceptem CSR. Nejprve seznamuje se vznikem a vývojem konceptu, dále poukazuje na motivy, které vedou ke společensky odpovědnému chování, a na bariéry, které by jeho využívání mohly bránit. Detailně se zabývá aktivitami, kterými je CSR realizováno, popisuje metody hodnocení a způsoby komunikace. Všeobecný rozbor je následován případovou studií firmy, která úspěšně zavedla …víceAbstract:
The thesis deals with the concept of CSR. At first it presents the origins and evolution of the concept, than it points out the motives which lead to socially responsible behaviour as well as the barriers that could hinder its use. The thesis deals in detail with the activities through the mediation of which CSR is implemented and it describes the assessment methods and ways of communication. General …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ssg51/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
Jana Ptáčníková -
Corporate Social Responsibility (CSR) v spoločnosti Danone a.s.
Lucia Petroniová -
Implementace CSR programů ve vybraném podniku
Michaela Pekárková -
Struktura a vývoj CSR v TŘINECKÝCH ŽELEZÁRNÁCH a.s. mezi léty 1998-2018
Kateřina Macurová -
Zisk a etika v podnikání ve světle konceptů Corporate Governance a Corporate Social Responsibility
Jana Bugnovská -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova