Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Ing. Jindřich Slunéčko
Ing. Jindřich Slunéčko
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key tool for development activity and customer relationship
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahy mezi mezi firmou a jejími zákazníky. V teoretické části probíhá sonda do problematiky vztahů mezi firmou a jejími zákazníky. Dále jsou v této části uvedeny veškeré metody komunikačních nástrojů včetně možností na zlepšování komunikačních strategií. V aplikační části je proveden plán výzkumné sondy včetně výzkumu, který je zaměřen na zjištění a analýzu spokojenosti …víceAbstract:
This thesis deals with the relationships between the company and its customers. In the theoretical part of the ongoing probe into the issue of relations between the company and its customers. Furthermore, this section gives all methods of communication and communication tools including options to improve communication strategies. The application of the research plan is carried out probes, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pe1b8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová