Miroslav TIŠER
Bachelor's thesis
Historický vývoj značky
Historical Development of the Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá historickým vývojem obchodních značek společně s jejich vývojem grafickým. Ukazuje, jak historický vývoj přinutil obchodní společnosti vytvořit vlastní obchodní značky k ochraně před konkurencí. Zároveň tím získaly i nástroj k odlišení od konkurence. Popisuje se zde i postup budování značky a její hodnoty. V praktické části je popsán vývoj značek …moreAbstract:
This Bachelor Thesis in Its Theoretical Part Explains the Aspects of Historical Development of Trading Brands, along with the Development of Their Graphic Design. It Shows How the Historical Development of the Society and Industry Forced the Trading Companies to Create Their Own Brands to Protect Themselves Against the Competition. Along with This, They Have Obtained the Tool to Differentiate Themselves …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Accessible from:: 24. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TIŠER, Miroslav. Historický vývoj značky. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky
Lenka MUCHOVÁ -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
CRM jako nástroj budování vztahů se zákazníky
Jan Řízek -
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
Ottó Bartók -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová